Subject: FW: Tervise- ja tööministri 14. jaanuari 2022. a määruse nr 7 „Haiglaerandi ravimi loa taotlemise tingimused“ eelnõu
From: Tanel Mahlakõiv <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Anu Ustav" <[email-masked]>, "Mart Ustav" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 20:41:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Icosagen Cell Factory on vaadanud üle Teie poolt saadetud materjalid. Meil
kommentaare eelnõu osas pole.

Pealkiri: Tervise- ja tööministri 14. jaanuari 2022. a määruse nr 7
„Haiglaerandi ravimi loa taotlemise tingimused“ eelnõu
Registreerimise kuupäev: 18.05.2025
Registreerimise number: 1.2-2/33-1

Lugupidamisega

Tanel Mahlakõiv

Tanel Mahlakõiv, PhD | Director of Translational Research | Icosagen Cell
Factory | Eerika tee 1, Kambja vald, 61713, Tartumaa, Estonia | Tel: +372
737 7070 | Mobile: +372 5365 0537 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] |  <http://www.icosagen.com> www.icosagen.com

Confidentiality: This e-mail including any attachments is intended only
for the named addressee and may contain confidential and/or privileged
information. If you are not the addressee or his or her authorized agent,
you must not take any action based on this e-mail and attachments, nor
must you copy, forward, use or disclose this e-mail in any way. If you
have received this e-mail in error please notify the sender immediately,
so that Icosagen can arrange for proper delivery and after that delete all
copies of this e-mail and any attachments.

From: Liina Taal <[email-masked]>
Date: Tuesday, 20. May 2025 at 13:13
To: Tanel Mahlakõiv <[email-masked]>
Cc: Tõnis Eerme <[email-masked]>
Subject: FW: Tervise- ja tööministri 14. jaanuari 2022. a määruse nr 7
„Haiglaerandi ravimi loa taotlemise tingimused“ eelnõu

Tere Tanel!

Kas soovid Haiglaerandi ravimi loa määruse eelnõu kohta arvamust avaldada,
mida Sotsiaalministeeriumile edastada?

Tervitades

Liina

From: Info <[email-masked]>
Date: Tuesday, 20. May 2025 at 11:35
To: IC Grupi Juhtkond <[email-masked]>
Cc: Ingrid Lehto <[email-masked]>
Subject: Ed: Tervise- ja tööministri 14. jaanuari 2022. a määruse nr 7
„Haiglaerandi ravimi loa taotlemise tingimused“ eelnõu

Tere!

Edastan laekunud teate.

Päikest!

Helen

Helen Lajal | Sekretär | Icosagen AS, Icosagen Cell Factory OÜ | Eerika
tee 1, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartumaa |  <http://www.icosagen.ee/>
www.icosagen.ee | Tel: +372 737 7070 | Faks: +372 737 7077 |
<mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: teisipäev, 20. mai 2025 09:34
Adressaat: Eesti Haiglate Liit <[email-masked]>; Ravimitootjate Liit
<[email-masked]>; OÜ Cellin Technologies <[email-masked]>; Info
<[email-masked]>
Teema: Tervise- ja tööministri 14. jaanuari 2022. a määruse nr 7
„Haiglaerandi ravimi loa taotlemise tingimused“ eelnõu

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.

Tagasisidet ootame 3. juuniks
Pealkiri: Tervise- ja tööministri 14. jaanuari 2022. a määruse nr 7
„Haiglaerandi ravimi loa taotlemise tingimused“ eelnõu

Registreerimise kuupäev: 18.05.2025

Registreerimise number: 1.2-2/33-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee